Hard work, work !

Det blev ändrade planer för idag.
Madde på jobbet är sjuk så jag ska hoppa in och jobba från 14.30 till 20.30. Det är bara 6 timmar så det blir ju inte så jobbigt men jag som hade sett fram emot att bara kunna ta det lugnt och umgås med Daniel och Sanna senare idag. Men jobbet går ju först.


Det är dessutom äckligt väder här idag så Sunnie får vila idag igen. Det känns inte särskillt bra men att skritta i spöregn känns inte så lockande heller, det är en annan sak om jag skulle ridit ett ordentligt pass. Jag avundas folk med ridhus !


Så ja, jag kommer antagligen inte hinna skriva några inlägg idag heller men håll ut, de kommer !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0