Nya ridbyxor, på Gbg HS ?

Det sista har jag märkt hur båda mina vita ridbyxor har blivit en aning för stora. Nu när jag dessutom har köpt ett par stövlar som sitter perfekt så korvar sig ridbyxorna precis där stövlarna slutar och det ser jätteroligt ut.


Så mitt nästa inköp får bli nya vita ridbyxor och jag kom just på en briljant idé !

Jag har ju inga planer på att åka till Göteborg Horse Show detta året och det känns väldigt tråkigt. Så då kan jag ju faktiskt åka ner till mässan på söndag, när de har sänkt priserna lite, och se om jag hittar ridbyxorna där. Så missar jag inte Horse Show helt detta året. Perfekt, eller vad säger ni ? :)


Jag sugen på ett par från Mountain Horse:





Snygga och stilrena !

Jag kommer i så fall köpa utan skoning. 


Sen är det klart att det vade vart roligt med vita ridbyxor från Kingsland men då får man ju betala desto mer. Synd, för det är ridbyxor som är väldigt sköna.


Jag skulle dessutom behöva nya ridbyxor att rida i hemma och då skulle jag vilja ha dessa:





Bruna från John Whitaker.

JW har jag provat flera gånger på Skara Hästsport när jag provat ut stövlarna och jag blir lika kär varje gång jag sätter på mig dem. Supersköna verkligen !


Eller:





Marinblåa från Mountain Horse.



Har ni någon inköpslista till Göteborg Horse Show ? Har ni skrivit något inlägg om det, länka gärna inlägget så kan jag gå in och kolla :)




Kommentarer
Postat av: Lina

Härlig blogg jag kommit till! ^.^

2012-01-08 @ 19:41:22
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0