Planer

Det tog mycket längre tid att skriva årsresumé än vad jag trodde ! Men det var kul att kolla igenom bloggen genom hela förra året :)


Nu ska jag ut och skritta Sunnie. Hur lång tur det blir beror lite på vädret, det blåser verkligen storm här. Som tur är så är underlaget bra idag i alla fall och jag ser fram emot en ridtur !


Lite senare idag åker vi in till Vara för att spendera natten där. Vi ska också köpa krafft och linfröpellets, vi hann aldrig göra det i förrgår då jag fick hoppa in och jobba. 


Jag har bilderna på Sanna och Duff och nyårsbilderna hos mig nu så de kommer förhoppningsvis upp ikväll !


Där har ni min dag på ett ungefär. Nu ska jag klä mig för storm !







Kommentarer
Postat av: Malin

Fin header. Snygga hästar du har!

2012-01-04 @ 17:33:24
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: kajsa

vilken fin häst :D

2012-01-05 @ 01:32:25
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0