Positiv häst

Nu är jag inne från stallet och värmer tårna. Inga bra vinterskor jag köpte till stallet kan jag säga..


Sunnie skrittades i skogen idag, där det faktiskt är bra underlag största delen av vägen. Hon var av det segare laget idag men hellre det än att hon hoppar runt och halkar. Hon var dessutom samarbetsvillig och när vi travade en liten bit så gick hon i en stadig form med bra tramp. Det känns bra inför igångsättningen !

Jag har hittat en tävling i Vänersborg i mars som jag vill åka på. Får vi bra underlag, slipper skador och har pengar till det så ska det nog inte vara några problem. Det hade vart skönt att börja tävlingssäsongen innan augusti för en gångs skull..


Nu ska vi åka till Skara och umgås med lite roligt folk. 
Ha en trevlig fredagskväll allihop ! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0