Söndag

Imorse var jag uppe och släppte ut hästarna osv och sen gick jag och la mig en stund igen. 
Jag och Tompa vaknade för en stund sen och insåg att vi har försovit oss. Så tråkigt, nu har vi sovit bort halva dagen..

Som tur är så hade vi ingen tid att passa men vi har en del saker som ska fixas idag.

- Dels så ska vi kolla noggrannare på min nya bil. Jag kan fortfarande inte fatta att den är MIN ! Bild kommer snart här på bloggen ;)
Vi ska koppla ljud i den och så ska jag städa ur min gamla bil då mammas pojkvän ska ta över den (utan nyckel, haha). 

- Vi ska rida Sunnie om det går, just nu är jag lite tveksam..

- Stallet ska mockas. Daniel och Sanna hjälpte mig att mocka igår och eftersom vi hade väldigt bråttom så bad jag dem att bara ta det värsta, så det lär ju vara en del att mocka idag. 

- Hämta halm (med den nya bilen !).

- Gå ut och gå eller röra på oss på något sätt.

Och däremellan ska vi hinna äta, duscha och njuta av en ledig dag.
Hm, dags att starta kanske ? :)







Kommentarer
Postat av: buy research paper

I am too scared horses. That is why i can't ride on them.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0