Hello my friends !

Sverige levererar sommar även idag, hur underbart är inte det ? 

Jag ska alldeles strax åka till Nossebro för att grilla med min farmor, pappa och kusiner från Kungsbacka. Det var ett tag sen vi sågs så det blir nog roligt. 

Ikväll kör vi nog mot Göteborg och bilträff. Det har vart väldigt dåligt med bilträffar denna sommaren så ikväll kommer det bli mycket folk ! Och jag älskar det !


På hästfronten händer det fortfarande inte så mycket. Nästa vecka ska jag ringa ut veterinären så att han kan ta bort stygnen på Sunnie. Tills dess går de ute på nätterna och står inne på dagarna. 
Tyvärr så jag jag inte kunnat promenera med Sunnie så mycket som jag velat då det har vart alldeles för mycket blinningar och mygg ute. 

Nej, nu är det dags att åka. Ha det gött i sommarvärmen !




Mitt fina hjärta ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0