Måndag morgon

Ny vecka, nya tag.

Helgen som var kan ha vart den värsta, men samtidigt den bästa helgen på länge.

På tävlingen gick det inte direkt bra. I första klassen fick vi ett skitpet på sista hindret i grundomgången, annars var det en bra runda.
Till andra klassen flyttade de in tävlingen och då var Sunnie inte riktig med mig och stannade 3 gånger = uteslutning. Supertråkigt och jag har nog aldrig vart så besviken.. Förra tävlingen  gjorde vi våran bästa start och denna helgen våran sämsta. Vilken omställning, va ?

Efter tävlingen var det direkt hem för att tagga inför Jordgubbens dag och en massa festligheter. Det var kul och vi träffade roligt folk.

Sen har det vart en jobbig helg psykiskt på många plan men det är förhoppningsvis löst nu.
Jag blev bland annat bjuden på restaurang av min pojkvän igår och det var väldigt mysigt.


Idag jobbar jag till 14, då ska jag hjälpa Johanna lite med unghästarna innan jag åker hem och skrittar ut Sunnie.
Fler tankar och film från helgens tävling kommer så fort jag har tid !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0