Måsas Salsa och McDuff

Snart är det dags för mig att sätta igång med ett nytt projekt.

Måsas Amelias dotter Måsas Salsa är 3 år i år och det är alltså dags för henne att ridas in.

Det ska bli väldigt kul att få utbilda henne men jag tror inte jag kommer få det lätt. Hon är en bestämd dam med många egna åsikter. Senast här om dagen när vi plockade in unghästarna till ett hovslagarbesök så visade hon sin nonchalans med att trycka till mig med bogen.

Men hon är också en uppmärksam ponny som är lättlärd, när hon tillåter sig själv att vara det. Jag tror att hon kommer kunna bli en superfin ponny, bara hon får en ledare som hon kan lita på och ty sig till.



Det lilla charmtrollet.


Nu när jag blir arbetslös ska jag passa på att rida igång Duff igen. Han har inget emot att bara gå och skrota men han tycker också om när han får uppmärksamhet. Dessutom är han fin att rida och det hade vart kul att kunna rida tillsammans med någon.



Duffilicious.


Ett tag verkade det dessutom som om jag skulle få hem ännu ett projekt till min hage, men tyvärr så verkar det inte bli något med det.



Kommentarer
Postat av: Evelin :)

Min står fortfarande till förfogande :) de e bara å ringa :) kram

2012-07-05 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0