McDuff

Igår sadlade och tränsade jag Duff och tänkte longera honom. 

När jag kommit bort till våran lilla padock kom jag på att jag aldrig longerat honom innan och därmed inte visste om han någonsin blivit longerad. Men jag prövade och han var duktig. Han höll sig på volten hela tiden och i vänster varv började han arbeta så fort han kom ut på voltspåret.

Tyvärr var det för mycket blinningar ute så jag longerade honom i knappt 5 minuter. Men han fick känna på att ha sadel igen och han verkade inte ha något emot det.



Känner ni igen honom ? 
Bilden är från dagen vi köpte honom och vi ska precis lasta honom, vilket han inte tyckte var så kul.

Jag ska försöka ta nya bilder på honom snart så ni får se hur han ser ut idag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0