Promenad

Hello !

Nu kom jag precis hem från Vara. Jag har lunchat med min pojkvän och hans bror och så passade jag på att hämta ut penicillinet till Sunnie. Jag höll för övrigt på att ramla av stolen när jag hörde vad det kostade, jag trodde ju det rörde sig om 100-200 kr liksom.. 
Men vad gör man inte för sina hästar ? Huvudsaken är ju att Sunnie håller sig infektionsfri :)

Nu ska jag gå ut i stallet och se om det går ta en promenad med mina små pållar, de börjar bli lite rastlösa av att bara vara inne. Stackars Duff som även han har åkt på boxvila för att Sunnie ska hålla sig lugn. 

När jag kommer in skriver jag ett inlägg om operationen, framtidsplaner för Sunnie och delar med mig av några mindre fräscha bilder. Kika in då vet jag ;)




Sunnie som fölunge på Lindasens.se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0