Söndag ännu en gång

Åh, det har vart en sån grym helg så jag vet knappt vart jag ska börja !

Bland annat så spenderade vi hela dagen igår på Liseberg med underbara vänner och hade jättekul ! Vi kom hem halvt om halvt mitt i natten och då släppte vi ut hästarna så att de fick gå ut och röra på sig i några timmar. Det var uppskattat efter 4 dagars boxvila kan jag lova :)


Imorgon är det back to real life som gäller. En massa ansvar och många möten med arbetsförmedlingen, advokatbyrån som skötte konkursen för det företaget jag jobbade på och en massa telefonsamtal till försäkringsbolag och A-kassan. Jag blir lite lätt stressad när jag tänker på det så jag sparar det tills imorgon helt enkelt ;)

Nu ska jag ut i stallet och fodra hästarna, mocka och fixa vatten :)




Våra söta pojkar på Liseberg igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0