Trött

Onsdag och halva dagen har gått, vilket jag inte har märkt av då jag har sovit.. 
Jag vet inte vad det har vart med mig det sista. Jag har vart jättetrött och kan sova hur mycket som helst. Ska det inte bli tvärtom på sommaren, att man blir pigg ?

Hästarna kom in för en stund sen och de hade blinningar och bromsar svärmandes runt dem som vanligt. Nu ska jag gå ut och mocka och byta deras vatten då dem nog kommer få stå inne ett tag idag. 

Imorgon ska jag ringa veterinären så att han kommer ut och tar loss Sunnies stygn någon dag. De ser helt okej ut faktiskt, men det är lite olika dag för dag. Förhoppningsvis kan jag börja rida henne snart i alla fall. Jag saknar verkligen att sitta på hästryggen !


När stallet är klart tänkte jag passa på att sola nu när det är hyffsat väder. Jag kan ju inte gå in på höstmånaderna och fortfarande vara blek ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0