Hello !

Onsdag kväll och jag blev plötsligt bloggsugen. Det har jag vart det sista men jag får bara inte fram något bra. Varje gång jag börjar skriva så tar det bara stopp. Det är konstigt hur det funkar det där..

Sunnie har vart superfin att rida det sista. Jag trimmade henne på grusvägen både igår och idag och jag verkligen känner hur hon blir starkare för varje ridpass. Det känns bra inför tävlingen på lördag då vi åker till Essunga och startar 95cm och 1m. Om vädret håller så blir det min och Sunnies första start på gräs för i år.
Jag har blivit en sån fjolla för att tävla på gräs. Jag inbillar mig att Sunnie ska halka hela tiden och vågar inte rida på ordentligt. Men det ska jag försöka ändra på nu till helgen :)

Jag har dessutom bestämt en tävling där jag skulle vilja debutera 1.10 med Sunnie. Den 15 juli i Vänersborg. Jag gillade den tävlingsplatsen starkt och banbyggaren byggde inte så stort så det blir en bra debut. Tyvärr så har de inte börjat ta emot anmälningar än och jag är rädd för att den tävlingen kanske inte blir av alls. Jag hoppas i alla fall ! :)



Jag ser verkligen fram emot helgen ! Tävling på dagen på lördag, sen åker vi direkt hem och duschar för att sen åka in till Vara och spela fotboll och grilla med härligt folk. På kvällen går vi fram till Jordgubbens Dag och partar loss och sen är jag ledig på söndag och kan bara vara. Jag tror det kommer bli en toppenhelg :)




Imorgon är det jobb 15-21 och innan det ska Sunnie ridas lite lugnt och bara få ha kul.
God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0