Taggad och glad tjej

Nu är allt färdigfixat inför tävlingen imorgon !

Sunnies broddhåll är gängade och fyllda med bomull.
All utrustning är putsad.
Det mesta är framlagt så att det bara är att lasta in i bilen imorgon bitti.
Stallet är nästan klart, jag ska bara fixa vattnet senare. 

Strax åker jag och jobbar till 21 ikväll och då är det skönt att bara kunna ta in hästarna och sen gå och lägga sig. Jag måste ju vara pigg och alert tills imorgon. Vem som nu klarar av att vara det kl 6 på morgonen.. 

Jaja, taggad tills imorgon är jag i alla fall, hela dagen kommer bli awesome !
Kommer det någon med en kamera så får ni gärna ta kort på mig och Sunnie :)

So long !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0