Dagens ridpass

Så, inne från dagens ridpass på världens bästa häst !

Jag trimmade henne med graman idag och hon var fin. Lite spänd ibland och lite skutt hit och dit i galoppen i början men annars avslappnad med bra tryck i traven. Liiite hängig i handen emellanåt men det var ju bara för att jag inte orkade rida henne fram till handen riktigt.

Och jag får säga att det var tur att jag red med gramanen idag, annars hade det inte blivit något arbete för henne alls då jag inte hade någon ork. Det märks att jag fortfarande inte är frisk..


Nu måste jag hoppa in i duschen, halv ett åker jag mot Vara och sen Lidköping.
Behöver jag säga att jag inte alls är sugen på att jobba idag ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0