En häst till

Nu när jag börjar få igång Sunnie kommer det bli lite roligare uppdatering här igen. Fler övningar att skriva om och snart förhoppningsvis mer bilder :)


På lördag kommer det en liten shettis till hem till oss. Hon ska stanna i ca 2 veckor så att hon inte behöver stå själv i sitt stall då hennes kompisar ska säljas. Och eftersom jag bara har 3 boxar så innebär det att hon och Dennis kommer få gå på lösdrift.
Eftersom det är så varmt ute och både hon och Dennis har riktiga björnpälsar så kommer det inte bli några problem, de kommer antagligen bara tycka att det är skönt. 
Lite omständigt då jag måste bygga om både vindskjulet och hagen lite men kul för Dennis med sällskap i sin egen storlek ett tag ! :)


Nu börjar klockan bli mycket och jag och Tompa ska sätta på en serie. Jag är ledig imorgon också och då blir det en riktig mysdag. Love till det ! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0