Ett enda ord: Awesome !

Ojj, det är redan 5 dagar sen jag uppdaterade här, fy på mig ! ;)


Jag har haft en underbart rolig helg i Örebro !
Vi (jag, Tompa och 3 vänner) åkte upp i lördags för att medverka på en överraskningsfest då en kompis fyller 25. Hennes reaktion var obetalbar, så himla roligt !

Efter det fick vi trerätters och god dricka serverad innan hälften av folket drog vidare till Harrys. Där skakade alla rumpa tills det stängde och vakterna bad oss att gå ut.

Dagen efter var bara en hel mysdag som vi spenderade i soffan innan vi åkte hem igår kväll. 
Bästa helgen på länge, helt klart !

(För örvigt så finns det fler slajm och patetiskt självsäkra killar i Örebro än här, hur kan det vara möjligt ?)


Nu ska jag gå ut i stallet för att rida min prinsessa. Stallet ska fixas och sen väntar en myskväll blandat med lite arbete för att hjälpa Tompa att dra igång sitt egna företag !
Jag börjar också bli lite sugen på att starta eget fast jag inte har några idéer alls på vad det skulle vara. Det kommer med tiden helt enkelt :)


Jag hoppas ni har en bra dag i den härliga solen. Nu ska jag gå ut och njuta av den.





Jag och Sanna och vi ägde för övrigt heeela Örebro ! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0