God morgon

Idag vaknade jag med en jobbig klump i magen. Ni vet, en sån klump som gör det lite svårt att andas och som gör att även hjärtat värker lite. 
Vart den kommer ifrån vet jag inte men jag tycker inte om den..


Hästarna har gått ute och ätit frukost ett tag och jag ska nu gå ut och mocka. 
Efter det ska Sunnie ridas och jag har mina funderingar på att trimma henne lite på grusvägen med graman. 

Tydligen ska jag börja jobbet tidigare idag då vi har fått ett nytt kassasystem och jag ska lära mig det, men jag fick aldrig reda på den nya tiden. Bra där ! Så det är väl dags att jag sticker ut i stallet nu, ifall jag behöver åka om en stund.


Jag ska försöka hinna ge er en utvärdering av ridpasset innan jag åker till jobbet :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0