Morgonstund har guld i mun

God morgon bloggen !

Jag ska nog börja gå upp och stanna uppe oftare på helgerna, det är hur mysigt som helst när solen skiner och det precis börjar bli varmt ute.


Hästarna är ute i hagen och jag har gjort stallet. Nu ska vi äta frukost och sen ska Sunnie ridas.
Det blir en tur i skogen idag igen och med snäppet mer trav än igår.
Jag hoppas verkligen att vädret håller sig såhär så att jag kan få igång Sunnie ordentligt. Än så länge är vi på god väg :)


Sen ska jag krypa ur hästkläderna och ta på mig något finare för att åka in till Vara och äta lunch hos mormor och morfar. Grynkorv står på matlistan, mums !

Efter det blir det ännu ett ombyte för att gå ut på ett litet uteställe i Vara och fira en kompis som fyller 21.


Det känns som att den här dagen kommer bli bra ! :)





Finaste ♥


Ha en bra dag allihop, jag uppdaterar er när jag hinner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0