Produktiv dag !

Vad hurtig jag vart idag !

-För en liten stund sen kom jag in från ännu en powerwalk, denna gången i 45 minuter. Nu var det våran hund Stina och en av mammas hundar Zacko som fick följa med ut. 

-Jag fick fixat gödselstacken så att det går lättare att köra ut skottkärran.

-Jag bytte vatten i hästarnas badkar ute och skrubbade både det och hinkarna från stallet så de ser ut som nya. 

Utöver det så fick ju Sunnie sin promenad tidigare och så mockade jag stallet. 
Jag hann dessutom sitta inne och läsa bloggar, blogga, betala räkningar, städa, diska och kolla på serier i några timmar.
Med andra ord så har det vart en bra dag ! Synd bara att min kära pojkvän inte kunde vart hemma.


Nu ska jag däremot spendera lite tid med honom så ni får klara er utan mig en stund ;)





God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0