Saab 9-5 2,3t = kärlek !

Jag kom på att ni inte ens sett min nya bil på bild så här har ni:






Den här spenderar jag nästan mer tid i än vad jag spenderar med min pojkvän för tillfället. 
Det är verkligen ett utav de bästa köpen jag gjort, jag trivs jättebra i den och jag ångrar mig inte en sekund !


Detta är alltså bilen som vi kommer åka på tävlingar i i sommar. Det är en manuell växellåda i den och jag har ju bara kört Sunnie i mammas automatare innan. Men jag har redan kört transporten med den ett flertal gånger och det gick hur bra som helst som det kommer inte vara några problem ! Även om det är bekvämare att köra transport med en bil med automatväxellåda ;)


Vad änvänder ni för bil att dra med ? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0