Snö ?

God morgon !

Tror ni jag blev förvånad när jag vaknade imorse och såg att det snöat inatt ? 
Efter en närmare titt så ser det mer ut som hagel men det är tillräckligt mycket för att lägga sig på marken. Dessutom så är det monsterväder ute, det blåser storm här hos oss ! Usch..


Därför väntar jag med att rida tills i eftermiddag så kanske snön har smält bort helt och så hoppas jag på mindre blåst. 
Jag tänkte skritta bort till padocken idag. Där ska vi faktiskt rida samma övningar som sist och skutta lite över krysset. Förhoppningsvis så har den där " JAAAA jag får hoppa igen !!" känslan lagt sig lite så att min lilla dam kan hoppa som en normal häst ;)

Tyvärr så jobbar Tompa så det blir inga nya fräscha ridbilder. 




Padocken i somras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0