Taggad ? Ohja !

Nu sitter jag på tävlingsdatabasen och kollar tävlingar. Igen.



Jag vet inte vad jag hoppas på, kanske att tiden ska gå snabbare och att det ska bli den 26e april redan imorgon ? 
Som det är just nu så är Sunnie inte riktigt igång för att tävla ändå. Men vi har inte så långt kvar !


Jag är väldigt förväntansfull inför detta årets tävlingssäsong ! Med tanke på de bra rundorna vi gjorde förra året så tror jag att det kommer gå bra för oss. Om vi nu klarar att komma upp till samma nivå som förra året.

Resultatmässigt så var inte 2011 något imponerande år. Vi gjorde endast 6 starter, var nolla i en 90cm, kom 6a på 8 fel i omhoppningen i 1.05 och sen en del småpet i 1m. 
Men känslan som vi hade i nästan varje klass, den var helt oslagbar ! Så bra har det aldrig känts, vi var verkligen ett team, jag och Sunnie. Jag hoppas att vi hittar tillbaka till den känslan i år igen. 





Plus att jag längtar tills jag får använda allt roligt som jag köpt under vintern !
Nya schabrak, pannband, ny nosgrimma, nya stövlar och vita ridbyxor. Vi kommer utan tvekan att vara snyggast ! ;)




Såhär kommer vi se ut på den första tävlingen för i år. Plus blingpannband och kanske blingnosgrimma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0