Årets första grillning

Nu är jag inne efter en lång dag utomhus. 

Jag red Sunnie till grushålan så att hon fick klättra lite. Hon var väldigt fin idag, uppmärksam på mina hjälper, pigg och hade en bra inställning. 

Nu på kvällen blev det lite ändrade planer. Veden fick vänta till någon annan dag, vi grillade med våra grannar Emelie och Jim istället. Första grillningen för i år för min del och det finns väl inget bättre än grillat ?

Nu är jag riktigt mätt och det är väl i och för sig rätt så bra då jag inte vet när jag kommer äta så mycket igen.
Jag och Tompa ska nämligen tävla om vem som går ner 10 kilo först och vi börjar imorgon. Ni hejar väl på mig hoppas jag ? ;)

Nej, nu ska jag duscha och sen kolla på någon bra serie. 
God natt !




Jag och Sunnie i grushålan för något år sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0