Att vara hästägare = underbart !

Jag verkligen älskar att vara hästägare såna här dagar !

Jag och Sunnie red i skogen idag. Planen var att ha ett lite högre tempo och längre steglängd i både traven och galoppen. I galoppen fick hon även sträcka ut ordentligt och ta i på de mjuka sandvägarna. 
Jag tror att hon tyckte det var lika kul som jag och hon blev riktigt taggad ! Min fina fina häst ♥



Jag har redan börjat tagga inför tävlingen nästa helg. Det ska bli riktigt kul att komma igång med tävlandet igen ! Jag tror att Sunnie håller med mig ;)

Imorgon rider jag Sunnie och mockar på morgonen, sen väntar jobb 14-21. Livet rullar på kan man säga.


Nu ska jag och Tompa kolla på ett avsnitt av One Tree Hill och sen är det dags att sova. 
God natt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0