Konfirmation

Lördag morgon och som rubriken lyder så ska vi på konfirmation. Det är Johannas dotter som konfirmeras och efter den där sega timmen i kyrkan ska vi hem till dem och äta och dricka gott. Trevligt !

Stallet är mockat och Sunnie rider jag i eftermiddag. Om det blir hoppning eller inte får vädret avgöra och just nu ser det inte så ljust ut. Det är visserligen bara duggregn här hos oss men med tanke på årets vårväder kan det nog skifta ganska fort. 


Ikväll har jag två valmöjligheter.
Antingen åker jag med grabbarna till streetrace i Trollhättan eller så går jag och Sanna ut i lilla Nossebro. Det är säsongsavslutning av Caza och det lockar nog lite mer än race i det här vädret. Men vi får se vad som händer.

Ni får ha en bra lördag, så bra det går i det här vädret i alla fall ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0