Lillördag

Onsdag idag och jag har jobbat 7-16, kom hem, gick ut och mockade och red, kom in åt och duschade och nu ligger jag nerbäddad i sängen.
Om en stund ska jag sova så att jag orkar gå upp när klockan ringer 05.15 imorgon bitti. Då väntar ännu en 9 timmars arbetsdag som kommer se ut precis som idag. Jag tror min lön nästa månad kommer vara helt okej ;)

Sunnie fick joggas lite på grusvägen och fick även klättra lite. Hon var väldigt irriterad på alla mygg som börjat komma. Sommaren här i Jonslund är inte rolig, här finns myggor och blinningar till en förbannelse. Det är knappt så att det går att rida.


Yes, dags att nana. Men först, ja ni vet vad jag kommer skriva, ska jag kolla på någon serie ! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0