Sjuk..

Japp, som rubriken säger så ligger jag nu sjuk. 
Det började natten tills igår och igår var jag så dålig att jag fick åka tidigare från jobbet. Och jag kan väl inte säga att jag blivit bättre nu.. 

Sunnie fick därför vila igår men idag måste hon ridas. Jag ska se om jag kanske kan longera henne i hagen, annars får hon gå ett pass med gramanen :)

För en liten stund sen anmälde jag till tävling i Partille den 20/5. De hade satt en gräns på 80 starter så det kändes bra att vara ute hyffsat i tid. 
Vi ska hoppa 1m-1m och hade jag inte vart sjuk så hade jag vart supertaggad ;)


Är det någon utav er läsare som ska dit ? :)


Nu ska jag släpa mig upp ur sängen för att göra något vettigt. Det är trots allt 1 Maj och härligt väder ute !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0