Sneak peak på padockarbetet

Det har vart en lång dag med mycket slit men vi hann klart med padocken. Det blev riktigt bra !
Nu måste jag se till att harva den ofta i början så att den blir jämn, just nu är det några små sänkor. Och det är inte världens fräsigaste padock, den mäter bara 15x30 men jag är så himla nöjd ! Min egna padock liksom !

Sunnie verkade också gilla den. Förut när vi red i den flög hon iväg i en serie bocksprång två gånger och hon kändes väldigt fin så det bådar gott :)

Ni får en liten sneak peak när padocken var under arbete så länge så får ni efterbilderna imorgon.



Vem visste att det gömde sig en padock under all den där bråten ? ;)


Det är Tompas grymme bror Simon som såg till att detta padockbygget blev en möjlighet och det är också han som kört grävmaskinen. 



Tack Simon !
Och tack Tompa, mamma, Johan, Alexandra, mormor och morfar som också har slitit hårt idag. Resultatet blev awesome ! Men det får ni läsare vänta med att se tills imorgon ;)


Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Gossip Girl och sen ska jag sova så gott. Imorgon är det jobb 13.30-20.
God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0