Supertaggad

Nu är jag färdig med allt och är duschad och taggad inför imorgon ! Jag har räknat ut resetid och starttid och klockan ringer inte förrän 07.15 imorgon. 

Jag provade de vita ridbyxorna från Mountain Horse och De Nirostövlarna och vad snyggt det blir tillsammans ! Tyvärr märkte jag att ridbyxorna sitter liiite väl tight så det är dags att jag tar tag i den där tävlingen mot Tompa ordentligt. Om 2 veckor är nästa tävling och då ska ridbyxorna sitta bättre ! Imorgon får dem väl sitta lite tight då..

Stövlarna fick jag inte upp dragkedjan helt på. Så har det alltid varit och kommer vara tills dem blivit lite inridna, men får jag hjälp att dra upp dragkedlan av någon så sitter dem som en smäck sen ! Hur dem är att rida i vet jag inte än så det kan hända att jag får tävla i de gamla stövlarna imorgon ändå.

Jaja, nog spekulerat ! Nu ska vi kolla på någon serie och sen är det dags att sova. 
Håll tummarna för oss imorgon ;)



Våran senaste tävling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0