Världens bästa Sunnie <3

Jag tror att förra veckans vila gjorde Sunnie gott för nu är hon finare än någonsin !

Igår red jag ett pass på grusvägen med gramanen men det slutade med att jag red utan den då hon var så fin. Jag kunde rida med fjäderlätta händer och kom djupt ner i sadeln och kunde rida med nästan bara säte och ben. Hon gjorde fina skänkelvikningar och öppnorna blir bara bättre och bättre. Hur underbart är inte det ? :)

Idag red vi ett kravlöst pass i skogen med en massa bus och lek. Det är så härligt när man bara kan njuta av att vara hästägare !


Nu ska jag åka och jobba, jag börjar 14 och slutar 20. Hard work, work ! ;)







Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Vi har inte börjat planera den än men jag kan inte tänka mig annat än att den också kommer att hållas i herrljunga :)

2012-05-08 @ 14:29:30
URL: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0