19 november

Nu får jag passa på att skriva några rader när vårat internet funkar..

Hej ! 
Hur är det med er ? :)
Med mig är det bra, livet flyter på med samma innehåll som innan, förutom en nyfunnen vän. Sånt får mig alltid på bra humör så jag har vart glad det sista !

I helgen har jag umgåtts med Tompa och vänner och det har vart trevligt. God mat och dricka och vi har också fått gjort en del. 
Sunnie har ridits några dagar i rad nu och hon är pigg och fräsch. I lördags fick Duff följa med som handhäst och det gillade han ! Sunnie där emot var lite tjurig för att hon inte fick all uppmärksamhet själv.

Ni skulle bara veta vilket tävlingssug jag har nu, det är helt sjukt ! Det är nästan så jag överväger att åka och hoppa en Clear Round på typ 70 cm eller något, bara för att få komma ut. Jag får kolla upp om det finns någon bra tävling här i närheten ;)


Om internet håller sig fungerande så kommer gästbloggningen upp här alldeles strax, så håll utkik !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0