6 november

Hello !

Idag skiner solen underbart ute och det är sådär kyligt som det bara är precis innan vintern kommer. 
Om en liten stund ska jag gå ut och rida min fina häst, förhoppningsvis gör Tompa och Stina oss sällskap. Sunnie håller sig mycket lugnare med sällskap, blir mer avslappnad och kan lättare komma till arbete. Och det är ett ridpass med kvalitét vi siktar mot idag !


Snart kommer det upp en gästbloggare här på bloggen så kika in med jämna mellanrum för att inte missa något ;)

Och för att tillägga något ohästigt såhär på slutet så har Tompa precis beställt hem extensions till mig. Mitt hår har ju blivit så tunnt så det är behövligt !


Världens vackraste häst ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0