8 november

God morgon.

Jag har vart uppe sen 7, åkt hem från Vara och släppt ut hästar och kört småsyskon till bussen. Sen fastnade jag framför datorn där jag brände en ny skiva till bilen, den jag har i nu är från midsommar och det är bara 19 låtar på den. Räääätt tjötig att lyssna på kan jag säga !

Idag är en sån där dag då jag tillåter mig själv att vara deppig och dessutom är besviken på alla i min närhet. På min pojkvän för att han beter sig som jag vet inte vad, på vänner för att de inte finns där för mig när de vet att jag behöver stöd. Men vem behöver pojkvän eller vänner i sitt liv. Ensam är stark, right ?

Ja, ni hör ju hur mina tankegångar går idag, inget vidare. Men jag ska försöka att inte ta ut det allt för mycket på bloggen.


Tur att det finns någon som har min rygg..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0