Ännu mer träning

Onsdag idag och Tompa åkte iväg på jobb i Göteborg för några timmar sen. Sen dess har jag försökt roa mig med att lägga upp nya bilder och organisera i mina mappar på Facebook men det hjälpte inte, jag är uttråkad ! Jag kommer dessutom få vara själv tills någon gång inatt då han kommer hem. Jag är verkligen ingen ensammänniska..

Imorse gick vi upp tidigt och fortsatte Tompas träning. Idag fick han faktiskt till en trav i lagom tempo som han kunde rida lätt till. Det såg jättebra ut, nu ska vi bara få fram den traven på tävlingen.
Jag själv red också lite och till en början gick Sunnie med handbromsen i hela tiden. Så fort jag tog en halvhalt ville hon sakta av. Hon får såna perioder ibland och då är det bara att rida några övergångar och rejsa lite i galopp så släpper det igen, och efter det var hon superfin :)

Jag är förväntansfull inför söndag !

Om en stund ska jag gå ut och fixa stallet och sen lär jag väl hamna här igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0