En hemlighet !

Åh, jag har en sak som jag så gärna skulle vilja berätta för er. Det är så himla roligt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen ! Jag har försökt pusha det här i typ 1 år och nu är det snart dags, om allt går vägen vill säga, och det hoppas jag verkligen.

Tyvärr så har jag lovat personen i fråga att inte säga något förrän det redan har hänt och jag måste (tyvärr) hålla det löftet.
Men när det väl har hänt så kommer det komma upp bilder och filmer och allt möjligt här och på Facebook, lita på mig !
Jag kan avslöja att det förmodligen kommer hända inom 2 veckor och fatta att jag ser fram emot det, hihi! :)


Kan ni gissa vad det handlar om ? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0