God morgon

Ja, det har vart tyst här, i know. Men som vanligt så har vårat internet preioder då det lägger av helt och då blir man otroligt avskärmad när man bor såhär mitt i skogen.
Därför tänkte jag åka in till Vara och äta lunch med Tompa. När han sen slutar jobba ska jag, Tompa och Daniel åka och gymma och sen får vi se vart vi sover inatt. Det är fördelen med 2 boende, man får lite variation ;)

Helgen har vart omtumlande, minst sagt, men egentligen ganska händelselös. Förutom att Sunnie vart iväg på äventyr i hagen och har småsår lite överallt. Därför har hon bara promenerats de senaste dagarna. 

Nu ska jag gå ut i stallet och fixa innan min lilla trip till Vara :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0