Hoppning på söndag

Nu är allt bestämt. 
Jag och Sunnie är anmälda till 80cm i Essunga på söndag. Behöver jag säga att det ska bli superkul ? ;)

Anledningen till att vi hoppar 80cm är för att Sunnie fortfarande inte är igång riktigt och vi inte har hoppat ett enda hinder på 5 månader. Vi hade lika gärna kunnat gå in och hoppa en 1m men jag vill inte känna någon press utan vi åker bara ut för att ha kul :)

Ni som har möjlighet att ta er till Essunga på söndag tycker jag ska göra det. Jag har en liten överraskning åt er ;)
Någon som kan gissa vad det är ?





Kommentarer
Postat av: Julls

Nu blir jag ju jättenyfiken!!! Kommer nog förbi en sväng! ;D

2012-11-27 @ 13:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0