Nervös

Nu har jag vart inne från stallet en stund men jag har ändå inte fått upp värmen än, fy vad kallt det är ute ! Jag är verkligen ingen vintermänniska..

Sunnie var samarbetsvillig idag och skötte sig bra om man bortser från en liten incident. Vid ett ställe på grusvägen såg hon något väldigt farligt som inte jag såg och flög några meter ut i åkern. Jag har ingen aning om vad hon blev rädd för, de andra gångerna vi red förbi samma ställe blev hon också rädd och spänd men höll sig i alla fall i skinnet. Min lilla fjanthäst, hon ser ju spöken överallt !

Under tiden jag vart inne har jag skrivit färdigt juridikuppgiften och skickat in den till min lärare. Jag hoppas det är sista gången jag behöver bråka med den där juridiken nu men tyvärr känns det inte så. 

Nu ska jag slappna av en stund och försöka koppla bort tankarna på alla nålar jag kommer ha i mig om 3 timmar. Ucsh och fy !


Happyface !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0