Nu avslöjas hemligheten !

Okej, eftersom Tompa gick ut och avslöjade hemligheten på Facebook igår kväll så kan jag nu skriva ut den här.

Det är inte bara jag som ska tävla på söndag. Jag har lyckats övertala min älskade pojkvän att starta Sunnie i hela 30cm ! Hur coolt är inte det ? :)
Han är dock säker på att söndag kommer vara hans sista dag i livet och börjar väl få lite smått ångest över det hela. Det kan ju bero på att han aldrig har hoppat ett hinder med en häst i hela sitt liv och jag tvingar honom att trava runt hela banan OCH ärevarvet, om när han nu kommer till prisutdelning. 

Så nu ska vi gå ut och hårdträna. Planen är att han ska kunna hoppa 30cm, trava och svänga Sunnie samtidigt när dagens träning är slut eftersom idag är sista dagen han hinner träna. Wish him luck ;)

Så om ni har tid att ta er till Essunga Ryttarförening på söndag så rekomenderar jag er att göra det. Det lär bli en spännande och underhållande runda. För er som inte kan ta er dit kommer film och bilder komma upp både här och på Facebook ;)


Tompa och Sunnie ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0