110 år gammal

Ja, det är så jag känner mig idag. Värken i jumskeln har tilltagit och så har jag ont i hela ryggraden och i svanskotan. Love life helt enkelt..
Men om man nu ska se det positiva i det hela så fick jag en mysdag hemma med min underbara pojkvän idag ♥

Imorgon ska min läkare på vårdcentralen ringa och jag hoppas kunna övertyga honom att vi måste göra något åt min rygg snarast ! Jag har liksom inte sovit ordentligt på flera veckor och har svårt att röra mig och andas. Detta är inte hållbart.

Så, nu har jag fått skriva av mig lite. 
Hästarna går där hemma i regnet, det har inte vart så roligt väder det sista. Vart är den där mysiga hösten med sol, kylig luft och vackra färger ?
Blir det bättre väder i eftermiddag så ska Sunnie promeneras lite. Stallet ska mockas (ajaj vad min rygg kommer ta skada av det), annars har jag inget annat planerat. 

Måndag, början på veckan, början på oktober och därmed den officiella hösten. Jag längtar redan till våren !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0