Dagens skrittpass

Sunnie skrittades som sagt ut i 40 minuter idag och vilket härligt väder det var att rida i ! Lite höstkyla i luften men solen värmde skönt.

Sunnie tyckte det var kul att komma ut och röra på sig och skrittade i ett friskt tempo.
För övrigt så är min pålle lite klantig i vissa lägen. Under ridturen så mötte vi en skåpbil. Eftersom grusvägen inte ger så mycket utrymme till en större bil och en häst så styrade jag ut Sunnie i stubbåkern för att slippa trängas. Såklart så prickar Sunnie diket med ena frambenet perfekt så att vi nästan stog på mulen ut i stubben.
Vi klarade oss oskadda men jag kan inte annat än skratta åt hennes klumpighet !
Jag hoppas på lika härligt väder imorgon för ännu en mysig uteritt !

Nu ska jag duscha och sen ska vi sätta på en film att somna till. 
God natt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0