God morgon !

Nu är ännu en ny vecka påbörjad och denna veckan inviger vi tydligen med regn och lite smått storm. Jag gillar verkligen inte denna delen av hösten alltså..

Idag har jag inget förutom lite städning och mockning planerat. Sunnie skulle behöva röra på sig så om inte regnet öser ner senare idag blir det en ridtur på det. Eller vi kanske skulle ta en promenad ? Jag börjar ju trots allt bli frisk från den äckliga förkylningen som dragit ner mig i några dagar nu. 

Helgen har vart fullspäckad.
I fredags åt jag och Tompa middag med några vänner och drog sen vidare till bowling i Skara. 
I lördags hjälpte jag grannarna med veden på dagen och på kvällen åt vi tacos med några andra vänner.
Igår fick vi en skön sovmorgon och middag med familjen, sen krängde, balanserade och bytte vi däck åt en vän och på kvällen hamnade vi som vanligt hemma hos Sanna och Daniel och kollade på Solsidan. 
Så ja, det har vart en helg full med vänner, aktiviteter och arbete, väldigt roligt ! Tyvärr har det vart alldeles för lite häst tycker jag, men så är det väl vissa helger.

Nu ska jag försöka knåpa ihop något roligt inlägg till er, som kompensation för att jag vart så tyst i helgen ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0