God morgon

Idag har jag bara en sak planerad och det är att fixa min bil efter kl 17. 
Fram till dess kan jag ta det hur lugnt jag vill och det passar mig bra idag !
Jag var ju och red hos Sanna igår, vi hoppade dessutom några språng och det var väldigt kul ! Dock så har jag ju inte ridit ordentligt på snart 4 månader så ni kan ju tänka er vilken träningsvärk jag har idag ;)

När jag ändå var hos Sanna passade jag på att umgås med hennes storebror, en gammal vän till mig, och det var också kul. Förhoppningsvis dröjer det inte så långe till nästa gång.

Sunnie ska ridas och stallet ska mockas. Och sen ska jag ju söka jobb dessutom, såååå tråkigt !
Ja, där har ni min dag lite kort. Inte så spännande.


Sanna och en utav hennes fina storhästar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0