Måsas Salsa

Så snart som möjligt ska jag påbörja inridning av Måsas Salsa. Hon är 3 i år, en D-ponny och ägs av Johanna Stridsberg.
Jag tror ni känner igen hennes mamma, Måsas Amelia ? 



Salsa är en tuff och envis liten ponny som nog kommer ge mig en utmaning. Hon vet vad hon vill och är ett typiskt sto.
Samtidigt är hon en ponny som gillar att mysa och bli ompysslad och hon är inte dum. När hon börjar lita på mig tror jag att hon kommer ge allt hon har för min skull och den ryttaren som köper henne i framtiden kommer få en superponny.
När hon var 1-1½ år gammal hoppade hon över padockstaketet som då var 1.50m högt, bara det säger ju en del om kapacitet.


Jag ser fram emot att börja jobba med den här ponnyn och jag tror hon kommer utvecklas snabbt !


Tyvärr har jag inga nytagna bilder på henne men det kommer så fort arbetet börjas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0