Morning !

Ny vecka igen och på såhär på förmiddagen ska jag vila upp mig efter helgens äventyr. Det blir lite Desperate housewives och så tänkte jag kolla på Trassel och så kommer frukosten in där emellan någonstans också.  

I eftermiddag ska jag städa huset lite och sen ska jag ut i stallet. Det ska mockas och donas och så håller jag tummarna för att det är uppehåll idag så jag kan rida Sunnie. Hon har nog vilat i snart en vecka tack vare allt regn.. 

Vi hämtade aldrig hö och halm igår så det ska göras sen när Tompa slutat.
Jag ska också ringa samtal till sjukgymnasten och comvux, nu är det dags att börja ta tag i allt !


Varför låter jag mig själv bli besviken när jag lovade mig själv att inte bry mig ?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0