Nya stövlar !

Nu gjorde jag precis något riktigt roligt !

Jag beställde hem ett par svarta Tretornstövlar från Skara Hästsport. Just nu har de ett erbjudande där stövlarna kostar 1599 .- istället för ordinarie 3300 .-. Klicka här för att ta del av samma kampanj !




Jag har länge velat ha ett par Tretornstövlar, de är ju så fruktansvärt sköna ! Men jag har tyckt att de har vart för dyra (säger tjejen som köpt ett par läderstövlar för 5000, haha !) och har aldrig fått köpt dem.

Därför kunde jag verkligen inte motstå ett par nu när de var så mycket billigare.
Jag hade dock svårt att bestämma färg. Jag tycker egentligen att de bruna är snyggare men svart är ju lätt att matcha till allt, så black it is. Vad glad jag är nu och jag längtar tills de kommer !

Det ska bli skönt med lite varmare stövlar att rida i på hösten/vintern/våren och även om de kommer användas flitigt hemma så kommer de nog få följa med på tävling ibland också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0