Rubrik

Lika tråkigt höstväder idag, suck.. Dock fick jag se en skymt av solen förut när jag skrittade Sunnie så jag får väl leva på det ett tag !

Imorse släppte jag ut hästarna och sen åkte jag och Emelie bort och släppte ut Johannas hästar. Tillbaka till mitt stall och mockade, bytte vatten i hagen osv och sen skrittade jag Sunnie i 40 minuter. 
Hon var pigg och glad och tyckte att allt var läskigt. Vi travade en liten bit och jag kan säga att det finns inget roligare än att rida Sunnie :)

Nu ska jag svida om för att åka till Sanna. Vi ska möblera om hennes vardagsrum och jag börjar få lite bråttom.
Bye bye !




Jag och Tompa var ute och gick med alla våra djur här om dagen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0