Snö ?

Usch vad bloggen har vart tråkig det sista, det är ju så att jag själv blir uttråkad av att skriva inlägg ! Jag ska verkligen försöka ändra på det snarast.

Idag har jag och min lillebror vart i väg i Alingsås och jag märkte att det är en ganska tråkig stad. Det fanns absolut inget att göra och där skulle jag fördriva tiden under tiden han hade moppeuppkörning. Så där spenderades 2 oeffektiva timmar.. Ganska skönt dock eftersom jag börjar bli sjuk.

Sen vet jag inte vad folk snackar om. Överallt på Facebook står det att det snöar. Vart då ? Här i Jonslund är vi skonade från sånt i alla fall. 

Strax ska jag gå ut i stallet, jag får väl passa på att rida nu innan snön kommer hit också.
Igår galopperade jag faktiskt en liten bit med Sunnie och vad jag har saknat riktig ridning kände jag då ! Så nu kör vi hårt så att vi kanske hinner ut på en Clear Round i år i alla fall :)


I början på Sunnies hoppkarriär ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0