Torsdag

Hello mina vänner !

Idag är det torsdag och precis som jag hoppades så är det underbart höstväder ute även idag !

När jag släppte ut hästarna imorse mockade jag stallet direkt och efter det tog jag in Sunnie igen och skrittade henne en tur. Det var mysigt idag med men mycket kallare, jag hade på mig min tjockaste vinterjacka och när vi inte var i solen blev det ändå kallt, brr !

Jag jobbade Sunnie i skritten idag och efter ett tag blev hon ganska fin. Trots att hon inte gått ordentligt på ca 3 månader så är hon inte stel men däremot är hon ostadig i formen och vill inte riktigt ta stöd på bettet. Sen så finns det ju så mycket annat roligt att kollla på när man är ute så varför koncentrera sig på vad piloten vill ? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0